اختصاص وام تحصیلی به بیش از 4 هزار دانشجوی متاهل

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت خبر داد؛

اختصاص وام تحصیلی به بیش از 4 هزار دانشجوی متاهل

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به تعداد 4 هزار و 193 نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی اعطاء کرد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری گیل 25،  علی اکبر محمدی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی 1403-1402 همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و 216 نفر به مبلغ 771 میلیارد و 961 میلیون و 458 هزار و 313 ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و 995 نفر به مبلغ 498 میلیارد و 750 میلیون ریال وام ازدواج و 380 نفر به مبلغ و 23 میلیارد و 520 میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختصاص وام تحصیلی به بیش از 4 هزار دانشجوی متاهل" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختصاص وام تحصیلی به بیش از 4 هزار دانشجوی متاهل"، کلیک کنید.